ładuję stronę...
MENU

Płatności i wysyłka

Chcemy dostarczyć twoje zamówienie na czas, w związku z tym prosimy zwrócić uwagę na następujące kwestie.

Płatności

  1. Przelew tradycyjny - w e-mailu potwierdzającym zamówienie Klient otrzymuje dane do przelewu, który można zrealizować w swoim banku przez internet lub na poczcie. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Zamówienie należy opłacić w ciągu 7 dni roboczych, po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.
    Dane do przelewu:
    PEKA Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością.
    Jasin, ul. Wrzesińska 183
    62-020 Swarzędz
    Nr rachunku: 551090 1450 0000 0000 4500 7556
    Santander Bank Polska S.A. 1 O. w Swarzędzu
  2. Przelewy24 – bezpieczne, szybkie płatności online – wybierając tę opcję istnieje możliwość płatności przelewem z jednego z banków internetowych, w którym Klient posiada rachunek. Płatność odbywa się z pominięciem naszego sklepu. Cały proces odbywa się pomiędzy komputerem Klienta, a serwisem przelewy24.pl
  3. PayU – bezpieczne, szybkie płatności online – wybierając tę opcję istnieje możliwość płatności przelewem z jednego z banków internetowych, w którym Klient posiada rachunek. Płatność odbywa się z pominięciem naszego sklepu. Cały proces odbywa się pomiędzy komputerem Klienta, a serwisem PayU.
  4. Karta kredytowa – płatność kartą kredytową w sklepie internetowym odbywa się przy pomocy tej samej karty, co w sklepach stacjonarnych. Wystarczy wybrać model swojej karty oraz wypełnić dane, o które prosi system, aby potwierdzić jej posiadanie. Cała procedura płatności kartą obsługiwana jest przez serwis PayU. Obsługiwane są karty: Visa, Visa Electron, MasterCard.
  5. Blik – system płatności mobilnych BLIK to prosty i bezpieczny sposób opłaty zamówienia. Aby dokonać płatności należy wybrać za pośrednictwem mobilnej aplikacji banku sposób płatności „BLIK”, a następnie przepisać wygenerowany kod z aplikacji banku i zapłacić. Podczas finalizacji zamówienia należy potwierdzić transakcję kodem PIN ustawionym do bankowości elektronicznej. Wpłata jest obsługiwana za pomocą serwisu przelewy24.pl jak i PayU.
  6. Płatność przy odbiorze – płatność za zakupiony towar zostanie uregulowana przy dostawie kurierowi. Kurier przyjmuje płatność tylko w gotówce i tylko w PLN.

Informacje i koszty dotyczące wysyłki

  1. Zamówiony towar dostarczany jest na podany adres przy składaniu zamówienia. Prosimy upewnić się, że został podany prawidłowy i wolny od błędów adres dostawy oraz prawidłowy numer telefonu.

    Towary z naszej oferty są wysyłane za pośrednictwem DHL, DPD lub FEDEX. Ze względu na specyfikę naszego asortymentu do kierownika magazynu należy decyzją, którą spedycją zostanie wysłany zamówiony towar.

    Koszty wysyłki towarów na terenie Polski:

    • Przesyłka kurierska: 23,00 zł brutto

    • Przesyłka kurierska za pobraniem: 28,00 zł brutto

    • Przesyłka kurierska o wartość zamówienia powyżej 1230 zł brutto: GRATIS

    Wysyłka firmą kurierską – standardowa przesyłka zostanie wysłana zgodnie z wybraną datą w procesie zamówienia. PEKA nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki przez firmy kurierskie. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy wiadomość e-mail, w której podajemy numer listu przewozowego. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do trzech dni roboczych. W przypadku zamówień niestandardowych lub na większą ilość towarów lub w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych PEKA zastrzega sobie prawo do wysłania towarów w innym dogodnym dla klienta terminie i po uprzednim uzgodnieniu z klientem. Czas dostawy wówczas wynosi do 9 dni.

    • W przypadku zamówień przedpłaconych (przelew tradycyjny, e-przelew, karta kredytowa, blik) czas realizacji zamówienia następuje od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym.

    • Realizacja wysyłki następuje w oparciu o dni robocze. Zamówienie złożone w dni wolne ustawowo lub weekendy zostaną zrealizowane w pierwszy z kolei dzień roboczy.
    • Po wysyłce na adres e-mail podany podczas składania zamówienie nasz system przesyła wszystkie informacje na temat przesyłki, w tym numer śledzenia przesyłki ewentualnie kwotę do zapłaty, jeśli ktoś wybrał przesyłkę za pobraniem. Jeśli przegapiłeś nasz e-mail, możesz sprawdzić swój numer śledzenia na swoim koncie w dowolnym momencie po rejestracji w naszym sklepie internetowym.
    • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane siłą wyższą. Siła wyższa oznacza strony wszystkich zdarzeń zewnętrznych, którym nie można zapobiec, w szczególności: klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, wojna, akty terroryzmu, strajki, nowe akty prawne lub decyzje organów administracyjnych, które uniemożliwiają stronie wykonanie jej zobowiązań. Sklep zobowiązuje się niezwłocznie poinformować klienta o wszelkich zdarzeniach, które miały miejsce.