Reklamacje dotyczące zamówionych towarów można składać poprzez formularz reklamacyjny za pomocą przycisku +ZGŁOŚ REKLAMACJĘ.
Wszystkie zastrzeżenia jakościowe i ilościowe dotyczące zamówionego towaru należy zgłosić w ciągu 3 dni od daty odbioru zamówionego towaru.
Podstawą zgłoszenia reklamacji jest sporządzenie dokładnego opisu reklamowanego towaru oraz wypełnienie wszystkich pól w otwartym formularzu, co ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Prosimy w miarę możliwości dołączyć zdjęcie obrazujące powód reklamacji (max. 512 KB) lub protokół reklamacyjny spisany ze spedytorem w chwili dostarczenia uszkodzonego towaru.
Po złożeniu reklamacji, otrzymujesz wiadomość mailową o złożeniu /wpłynięciu reklamacji do PEKA.
Reklamacja zostanie rozpatrzona nie dłużej niż w ciągu 14 dni od momentu jej zgłoszenia (zazwyczaj jest to dużo szybciej).
W trakcie rozpatrywania reklamacji przez PEKA zgłoszona reklamacja będzie zmieniać statusy od „Nowej” poprzez „Uznanej” lub „Odrzuconej” do „Zakończonej”.
O rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji zostaniesz poinformowany drogą mailową lub telefonicznie.
W sprawie reklamacji na zgłoszony towar można skontaktować się ze swoim opiekunem lub z koordynatorem, podając nr reklamacji widoczny w panelu lub w przesłanej wiadomości.