ładuję stronę...
MENU
PEKA party
podczas OKKdesign

Wnętrza, które leczą duszę: biophilic design - takie hasło przyświecało 9 edycji OKK! design i to właśnie wokół niego skupiała się większość punktów programu.

Spotkanie rozpoczęła Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR. Część merytoryczną moderowała Dominika Olszyna, redaktor związana z WP DOM oraz Vogue Polska. Jako pierwszy na scenie pojawił się Paweł Sokół. Prezes zarządu SAW opowiedział o Konkursie Wnętrze Roku 2019 SAW.

Następnie Anita Łopatka, marketing manager marki PEKA, zaprezentowała uczestnikom nowy katalog firmy. Natura w świecie Cosentino czy Cosentino w świecie Natury? Na to pytanie odpowiedziała w swoim wystąpieniu Aneta Konowrocka, marketing coordinator hiszpańskiej marki. O połączeniu ekologii i designu w podłogach drewnianych Barlinek mówili Dorota Karbowska-Zawadzka, dyrektor marketingu i Jacek Kula – dyrektor ds. inwestycji. Później goście obejrzeli, poprowadzoną przez Justynę Roźniakowską, prezentację produktów Gala Collezione. O ekologicznych rozwiązaniach w produkcji kosmetyków Kneipp mówiła Ewa Łusiak, marketing manager marki. Zdradziła między innymi, że do wytworzenia opakowań wykorzystać można włókna trawy. Zuzanna Dominów, relationship menager Homebooka podsumowała konkurs "Minimum Powierzchni, Maximum Funkcjonalności".

Po zakończeniu części oficjalnej i konkursie z nagrodami od partnerów przyszedł czas na rozluźnienie atmosfery podczas Peka Party. Było to wyjątkowe zwieńczenie tego dnia będzie tego pełnego inspiracji dnia.

Dziękujemy wszystkim gościom, którzy wspólnie z nami, przy rytmach nowoczesnej muzyki, świętowali wydanie nowego katalogu produktów.

.

.


POLECANE artykuły